søndag den 16. september 2007

Ny blog-politik

Læser-service. Jeg har besluttet at skille tingene lidt ad:

Fremover fortsætter denne blog som mere all-round-filosofisk, mens mit aktuelle forskningsprojekt flytter over på den engelsk-sprogede Caroline etc. (hvad ellers?). Her vil jeg lægge hard core religionsfilosofi af ikke-teologisk observans (plus ting af generel filosofisk og videnskabsteoretisk karakter). Der er endu (halv)tomt, men jeg vil fodre løbende med ting fra mit projekt, konferencer mv.

Desuden har jeg den glæde være blevet medskribent på Forskningsfrihed? - en vigtig blog med et godt 'drive'. Jeg regner ikke med at backlinke indlæg mellem Caroline osv og Forskningsfrihed? for de er begge med på Videnskab.blogbot.dk (endnu ihvertfald).

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg ser frem til nye fabulerende, filosofiske indlæg her på bloggen og vil linke til den ny etc. på filosofi-bot'en.

OG så glæder jeg mig til at læse dine indlæg på Forskningsfrihed?!

caroline osv. sagde ...

Tak for det! Fint med etc-bloggen på filosofi-listen - jeg foreslog det ikke selv fordi jeg tænkte at det måske ville være dumt at den er på engelsk og muligvis bliver ret nørdet (og analytisk!). Men du kan jo vurdere løbende.

I øvrigt tak for støtten angående humor og relativisme - jeg tror jeg laver et indlæg her som kan fungere som indlæg i debatten. (Men som sædvanlig er der lige det med tiden...)

Anonym sagde ...

En filosofisk skolet nørd med hang til analytiske indlæg finder jeg ikke ligefrem skræmmende ;)

Anonym sagde ...

Tillykke med knopskydningen. Indtil videre har vi da haft en herlig diskussion om (natur)videnskabelige emner, så der er ingen grund til at ændre på blogbot-status.