fredag den 7. september 2007

Trafik på bloggen

Jeg har desværre ret travlt i øjeblikket og får ikke skrevet de fornuftige indlæg om 'det rimelige i at videnskabssministeriet (eller hvad det hedder pt) udelukker forskernes fagblad, forskerforum, fra pressemøder' eller ’forholdet mellem religionsvidenskab og teologi’.

Men min blog bliver alligevel besøgt, lader det til. Som det fremgår nederst på siden, kan jeg se nogle oplysninger om trafik via sitemeter. Og her er (med inspireration fra Rasmus på ursuppen) et par af de google-søgninger (i kursiv) som leder folk hen til denne blog:

ting man aldrig skal gøre
- ud over oplagte som ’putte tændt brødrister i badekaret’ eller ’sige aldrig’ har jeg ikke lige nogle bud, men jeg vil bestemt tænke over det. Evt resultat følger senere.

vandet stiger i hulen
- ja, det har jeg mærkeligt nok skrevet noget om i et indlæg.

Caroline den store
- nja... tænkes der på begavelse eller vægt?

bliv helbredt for farveblindhed
- er det en ordre?

Nå, men nu har jeg åbnet for september måneds indlæg. Jeg vil bl.a. prøve at nå at skrive noget snart om den konference jeg er tilmeldt i slutningen af september: Religion in the 21st Century på Københavns Universitet. Men jeg har også noget forskeruddannelse og undervisning der skal passes.

2 kommentarer:

Anders sagde ...

haha, det er da bedre end "sex i frederikshavn" eller "Thomas forkvinde", som en god bekendt af mig har oplevet...

Anonym sagde ...

Man skal ikke snyde sig selv for et besøg hos Pooflingers Anonymous, som er kongen af denne genre:

http://pooflingers.blogspot.com/2007/08/augustus-google.html